چهارشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۵

تصمیم کبرا

فکر می کنم دیگه وقتشه که برم. تو اوضاع فعلی نبودنم خیلی بهتر از بودنمه. فکر می کنم این ترم خیلی بیشتر از اون حدی که از خودم انتظار داشتم شجاعت به خرج دادم. بچه ها رو هم باید تو همون حدی که هستن تحلیل کرد نمی شه ازشون انتظار زیادی داشت. من به دلایل اخلاقی و صرفن اخلاقی وارد ماجرا شدم درثانی می خواستم که عباس تنها نباشه. اما حالا لااقل فکر می کنم از نظر اخلاقی کاملن ارضاع شدم، خصوصن بعد از قضیه احمدی نژاد درثانی الان بودنم، با دافعه ای که شخصیت من داره باعث می شه عباس تنها تر شه. الان درست وقتیه که باید کنار بکشم...

۲ نظر:

Sedi Bigdeli گفت...

میشه تو جای کسی تصمیم نگیری؟یادت نره که اگه قراره کسی بره همه با هم می ریم یا همه با هم می مونیم.در ضمن ما همه مون این دافعه رو داریم.اگه نداشتیم الان کمتر تنها بودیم.اینو با هم به تفاهم رسیدیم در موردش.موضوع اینه که بچه ها خیلی عقب موندن.همین.در ضمن من همون موقع این نقدو به خودم هم وارد کردم.

ناشناس گفت...

ارضاء رو غلط نوشتی دوست ادیب!!!!!!